show sidebar & content

Archive for category: Sortides

Exploració & friends

15 març 2015 / 0 Comments / in Sortides

Avui hem fet una jornada increïble d’exploració BTT per Collserola. Recordant camins que feia molt de temps que no trepitjàvem i trobant de nous que han fet gaudir com mai als Sergis, José i Toni. Una gran experiència la de trobar i pedalar amb les nostres bicicletes per nous indrets. Això es mountain bike en estat pur. Baixades i pujades tècniques, branques plenes de gotes d’aigua, corriols estrets a mode de túnels de rentat i casetes fetes amb branques al pur estil Tom Sawyer. Ja tenim nova seu de PINS BTT!!!   NOVA SEU PINS BTT   Fins la propera! PARTICIPANTS José, Sergi M., Sergi B. i Toni

Retrobaments i nous companys!

08 març 2015 / 0 Comments / in Sortides

Gran sortida amb retrobaments i el baptisme de Jordi, nou company. Ignacio is back. Aquesta és la gran notícia de la sortida d’avui. I Tasio is back també i amb nova bici absolutament PINS, PINS. Molt xula noi! Vam fer una sèrie de corriols molt divertits i amb diversos trams tècnics. Ens ho vam passar teta especialment en el trajecte des de Forat del Vent fins a Can Coll. Molt divertit, especialment per aquells que ho baixaven poer primera vegada. Una gran jornada de BTT amb una bona colla. Avui erem 9 i l’ambient biker ha estat increïble. Us deixem un parell de videos que hem gravat avui. La tecnologia […]

Diversió i video al Ratonero!

08 febr. 2015 / 0 Comments / in Sortides

Molta diversió en aquesta sortida BTT! Llargs corriols de baixada, de pujada i ràpids camins amb grans dosis de diversió i adrenalina. Una mica més mullat del que potser esperàvem, però no ha estat pas un obstacle per viure experiències excitants. Per acabar la sortida, Valentín i Toni han fet pique tot posant a prova els seus pulsòmetres en el corriol de pujada a la Font Groga. Qui paga la Coca-Cola a la propera? jajaja Avui ha rebut el corresponent baptisme Dani, Gasa pels amics! Sense experiència en baixades de corriols, però que s’ho ha passat teta. Ja veuràs com aviat gaudiràs dels corriols Gasa! Aquí us deixem un video […]

Retorn al temple de Collserola!

20150201_101029
01 febr. 2015 / 0 Comments / in Sortides

I aquest no és altre que el nostre estimat corriol “El Ratonero”. El trobàvem a faltar i després de diverses sortides avui hem gaudit d’aquest mereavellós camí. Al nostre company Toni se li queien les llàgrimes a l’entrada …  jajaja Abans Davide ens ha portat a tots a descobrir un altre súper corriol força famós del Parc de Collerola: Pajaritos! Quina muntanya russa d’emocions! Hem fet la part que diuen “light”, ja que la radikal pintava excessivament abrupte per les nostres bicis de cross country, en la seva majoria rígides. Tot i alguna punxadeta, hem gaudit com nens de la baixada. Hi tornarerm Pajaritos! Després de fer diversos corriols i […]

Som 11!

18 gen. 2015 / 0 Comments / in Sortides

Ens hem tornat a superar en aquesta ocasió. Si la setmana passada erem 7 els participants de la sortida de baptisme de Marc i Dani, avui hem sumat 11 paios amants de la bici de muntanya i amb ganes de passar una bona estona. En aquesta jornada ens han volgut acompanyar per primera vegada Albert, Tasio, Olivier i Darío. Tots ells i la resta de l’equip hem gaudit, guiats pel nostre “sherpa” Sergi Moncho, d’una extraordinària jornada BTT. Com a plats forts de la sortida hem gaudit dels grans corriols Dragon Khan i la interminable Muralla Xinesa. La trobada inesperada amb un senglar despistat o la despistada monumental de l’Albert que […]

Benvinguts Marc i Dani!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
11 gen. 2015 / 0 Comments / in Sortides

“tot esperant que a la propera, algú més ens vulgui acompanyar.” Així acabava la crònica de la setmana passada. I tant que ens va acompanyar més gent! Hem participat 7 companys en aquesta sortida. Guiats pel gran Valentín, que ens ha mostrat un corriol nou per tots nosaltres, hem gaudit d’una gran jornada de pur BTT. Amb molt bona meteorologia, hem enllaçat corriols diversos amb molt bon ambient. Avui ens han acompanyat dos nous companys: Dani i Marc. Dani ja va fer una sortida prèvia en companyia de “Santa Claus” Xavi i l’Oeds. Dos grans riders i bons paios. Benvinguts nois! Esperem que sigui la primera de moltes sortides BTT. […]

Benvingut Raúl!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
04 gen. 2015 / 0 Comments / in Sortides

El principis d’any sempre són complicats; festes, neules i turrons no són bons acompanyants però tampoc són impediment perquè Oeds (imponent després d’assolir el repte Strava), Sergi B. (content d’estrenar les seves noves “pijadetes”) i el debutant Raúl (Pata Negra amb la seva BH del 2000) decideixin estrenar l’any compartint unes horetes voltant per Collserola.
 El recorregut, un clàssic (Font de Santa Eulàlia, Cuervos, Ratonero i pujada de Sant Medir), per acollir com cal al nou acompanyant d’avui. Durant la sortida, marcada pel fred i el creuament amb diverses bèties (dos senglars, el Josef Ajram…), el Raúl ha demostrat estar en plena forma tot i no agafar gaire la bici […]

Pere is back!

14 des. 2014 / 0 Comments / in Sortides

Jornada important pel retrobament amb en Pere. Portava força temps sense sortir amb els PINS BTT. Tant que avui estrenava l’equipació!!! Se l’ha vist una mica just de forma, però tots plegats hem gaudit d’una bonica ruta BTT. La tornada l’hem fet pel camí més directe amb el que això comporta: molta duresa! Però no hi ha pujada que se’ns resisteixi!!! Ben retornat Pere!!! PARTICIPANTS Oeds, Pere, Sergi Bofill i Toni

Bike & Breakfast

bikeandfriends-23112014
23 nov. 2014 / 0 Comments / in Sortides

Jornada completa de corriols, pujades, baixades xulíssimes. Baptisme del nostre amic Claudio que ens acompanya en tot el recorregut BTT. Retrobament amb el nostre company Alberto. Se’t trobava a faltar noi! I el millor al final: esmorzar com cal al Restaurant El Mirador de Barcelona. Ous ferrats amb bacon, torrades, etc. Aquí se’ns afegeix Toni Garcia. Benvingut company! Això sí que és una jornada BTT completa!!! Volem més com aquestes nois!!! PARTICIPANTS Toni Garcia, Claudio, Sergi Moncho, Davide, Alberto, Miguel, Sergi Bofill i Toni

Amunt el RACC!!!

16 nov. 2014 / 0 Comments / in Sortides

Jornada eminentment divertida, amb múltiples incidències mecàniques. Aquí és a on va sorgir la figura d’en Sergi Moncho, que es va fer càrrec de totes les reparacions que vam haver de fer entre avaries i punxades. Comencem amb reparació del canvi d’en Xavi només sortir. La reparació ha estat més que satisfactòria, ja que el “tractor” d’en Xavi pateix sotracs de valent per part de qui va a sobre… Continuem amb punxades que l’home RACC soluciona amb els ulls tancats. No us perdeu les fotos amb la desfilada de la col·lecció tardor/hivern de PINS BTT. Els models són de segona, però s’esforcen… 😀 Per la resta corriols clàssics i d’altres […]